خبر فوری | خبرهای سری | اخبار مناظرات

اخبار روز و فوری را در اول خبر بخوانید

خبر فوری | خبرهای سری | اخبار مناظرات

اخبار روز و فوری را در اول خبر بخوانید

اخبار روز و فوری را در اول خبر بخوانید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خبر امروز
اگر جزو افرادی هستید که مدت‌هاست منتظر محصولی مانند یک اسپیکرهوشمند از طرف شرکت اپل هستید، به احتمال قوی زیاد منتظر نمی‌مانید. یکی از تحلیل‌گران موسسه KGI، آقای مینگ چی کو اعلام کرده است که اپل به زودی بلندگوی هوشمند خود را همراه با دستیار سیری را تحت عنوان "اولین محصول مربوط به تکنولوژی هوش مصنوعی در خانه" معرفی خواهد کرد. به گفته چی کو، اپل این بلندگوی هوشمند را در کنفرانس بین المللی برنامه نویسان در اواسط خرداد ماه معرفی خواهد کرد.

بلندگوی هوشمند اپل قطعا به عنوان رقیبی برای آمازون اکو وارد صحنه می‌شود. این بلندگو مجهز به پردازنده‌ای قوی ( نظیر A8 و A9 در نسل قبلی آیفون) است و از کیفیت صدای فوق العاده‌ای بهره برده است. این بلندگو مانند هر محصول دیگر اپل، با دیگر دستگاه‌های این شرکت سازگار است.

تنها یک مشکل وجود دارد و آن هم این است که احتمالا برای عرضه این محصول باید مدتی منتظر بمانید. آقای کو معتقد است که این بلندگوی هوشمند، نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی می‌شود که از ماه تیر شروع می‌شود اما طبق پیش‌بینی‌ها، احتمالا عرضه این محصول تا پاییز به تعویق بیفتد.

اگر اپل بخواهد برنامه نویسان با بلندگوی هوشمندش بیشتر آشنا باشند- مانند آمازون اکو که قابلیت اضافه کردن مهارت‌های مختلف توسط برنامه‌نویسان را دارد- می‌بایست چند ماه قبل از عرضه رسمی به بازار، آن را به مردم معرفی کند. از آنجاییکه آمازون قرار نیست یک جا بنشیند تا رقیب میدان را به دست بگیرد، اپل برای انتخاب زمان معرفی و عرضه بلندگوی خود تحت فشار است. طبق خبرها، آمازون قرار است به زودی اکوی محبوب خود را همراه با صفحه لمسی عرضه کند.از طرف دیگر، با وجود اینکه گوگل هوم نیز رقیب چندان بزرگی برای آمازون محسوب نمی‌شود اما قابلیت‌های رو به رشد فراوانی دارد.

اپل برای ورود به این بازار با رقبای بزرگی روبرو است و اگر می‌خواهد که مشتریان جدیدی به غیر از کاربران وفادار کنونی خود پیدا کند، بهتر است قدرتمند به میدان پا بگذارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی